مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 12:422022-07-26سياسي

فارس من| واکنش مدیرکل بنیاد شهید مازندران به حذف نام شهدا از تابلوهای ساری


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در واکنش به حذف تابلو نام شهید در ساری، گفت: برای نخستین بار در جریان این موضوع قرار گرفتم و این موارد را پیگیری می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تعدادی از کاربران سامانه فارس من نسبت به حذف نام شهدا در برخی از خیابان های ساری انتقاداتی را مطرح و سوژه ای با عنوان حذف نام شهدا از تابلوی کوچه های ساری بررسی شود در این سامانه ثبت کردند.

در متن منتشر شده در سامانه فارس من توسط مخاطبان این رسانه آمده، مدتی است نام ورودی کوچه ها که در سابق مزین به نام شهدا بوده، تغییر نام داده اند.

به عنوان نمونه، کوچه انتهای کوی سیدالشهدا خیابان قائم کوچه شهید کاظمی به نام اوستا تغییر نام یافته، که تصویر پیوست می باشد.

لزوم برخورد متولیان امر، با افراد خاطی که اقدام به حذف نام شهدا می نمایند، ضروری است.

در همین ارتباط  سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از حضور در دفتر خبرگزاری فارس و پیگیری تلفنی یکی از مخاطبان، اظهار کرد: تا به امروز در جریان این موضوع قرار نگرفتم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نامگذاری مربوط به خیابان ها در کمیته ای تحت همین عنوان در شهرستان پیگیری می شود، این گلایه را به اطلاع مسؤولان مرتبط انتقال داده و نسبت به رفع نگرانی خانواده شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| واکنش مدیرکل بنیاد شهید مازندران به حذف نام شهدا از تابلوهای ساری

فارس من| واکنش مدیرکل بنیاد شهید مازندران به حذف نام شهدا از تابلوهای ساری